The Repository of VTEI
id: 29641
Title: Новітній маркетинг = The latest marketing
Authors: Поліщук І. І.
Keywords: новітній маркетинг, маркетинг
Date of publication: 2024-12-03 10:50:24
Last changes: 2024-12-03 10:50:24
Year of publication: 2024
Summary: Методичні рекомендації до самостійної роботи з освітнього компоненту (ОК) «Новітній маркетинг» розроблені відповідно до робочої програми ОК і призначені для здобувачів вищої освіти усіх галузей знань та спеціальностей. Мета вивчення освітнього компоненту «Новітній маркетинг» – сформувати у здобувачів вищої освіти загальні й професійні компетентності щодо застосування технологій управління просуванням і механізмів впливу на споживачів за допомогою інструментів латерального, подієвого, сенсорного, сарафанного, вірусного, партизанського та нейромаркетингу, як дієвих важелів в умовах стрімкого поширення інновацій, загострення конкуренції у сучасному діджитал-середовищі, обмежених фінансових ресурсів, зростання інформованості та вибагливості споживачів. Завдання навчальної дисципліни «Новітній маркетинг»: ОК є вибірковим, що поглиблює професійну підготовку здобувачів вищої освіти щодо цілісних знань та професійних практик, необхідних для ведення успішного бізнесу на основі новітніх методів та інструментів маркетингу, усвідомлення і засвоєння його принципових положень теоретичного, методологічного та прикладного характеру щодо просування продукту на ринок товарів і послуг; прийняття рішень на основі інноваційності та креативності для задоволення потреб споживачів.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=29641
Publication type: Методичні вказівки
Publication: : метод. рек. до самост. роб. Вінниця : Редакційно-видавничий відділ ВТЕІ ДТЕУ, 2024. 19 с.
In the collections: Методичні матеріали/ ВТЕІ/
Published by: Адміністратор
File : 29641.pdf Size : 266901 byte Format : Adobe PDF Access : Only for VTEI users

Enlarge