The Repository of VTEI
id: 29645
Title: Сутність бренду роботодавця в бізнес-діяльності компанії
Authors: Поліщук І. І., Бердичевський А. В.
Keywords: бренду роботодавця, бізнес-діяльність компанії
Date of publication: 2024-12-03 12:32:11
Last changes: 2024-12-03 12:32:11
Year of publication: 2024
Summary: В сучасних умовах, коли бізнес-структури мають нестабільний фінансово-господарський стан у зв’язку із повномасштабною війною на території України, коли оптимізація витрат на персонал та управління людськими ресурсами стала надзвичайно важливою, виникає необхідність звертатися до інших, нецінових методів утримання працівників. Один із них – це позитивний імідж роботодавця в очах його працівників, який відомий як HR-бренд (або «бренд роботодавця»).
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=29645
Publication type: Тези доповіді
Publication: Бренд-менеджмент: маркетингові технології : тези доп. VІ Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Київ, 14 берез. 2024 р.). Київ : Держ. торг.-екон. ун-т, 2024. С.145-147
In the collections: Публікації/ Міжнародні конференції/ Конференції/ Видання інших установ/
Published by: Адміністратор
File : 29645.pdf Size : 1866593 byte Format : Adobe PDF Access : For all

Enlarge