The Repository of VTEI
id: 29660
Title: Маркетингова цінова політика = Marketing price policy
Authors: Середницька Л. П.
Keywords: маркетингова цінова політика, цінові стратегії, класифікація цін, конкуренція, ризик, ціноутворення, структура ціни
Date of publication: 2024-12-05 15:00:48
Last changes: 2024-12-05 15:00:48
Year of publication: 2024
Summary: Метою вивчення освітнього компонента «Маркетингова цінова політика» є формування у здобувачів необхідних теоретичних знань та практичних навичок у сфері розробки та впровадження ефективних маркетингових цінових стратегій, маркетингової цінової політики, встановлення цін на товари та послуги з урахуванням кон`юнктури ринку, вимог чинних законодавчих і нормативних актів щодо регулювання цін, правил продажу товарів і захисту прав споживачів.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=29660
Publication type: Методичні вказівки
Publication: : метод. рек. до самост. роб. Вінниця : Редакційно-видавничий відділ ВТЕІ ДТЕУ, 2024. 26 с.
In the collections: Методичні матеріали/ ВТЕІ/
Published by: Адміністратор
File : 29660.pdf Size : 341804 byte Format : Adobe PDF Access : Only for VTEI users

Enlarge