The Repository of VTEI
id: 29663
Title: Маркетингова цінова політика = Marketing price policy
Authors: Поліщук І. І., Середницька Л. П.
Keywords: маркетингова цінова політика, цінові стратегії, класифікація цін, конкуренція, ризик, ціноутворення, структура ціни
Date of publication: 2024-12-05 15:16:17
Last changes: 2024-12-05 15:16:17
Year of publication: 2024
Summary: Мета вивчення освітнього компоненту. Сформувати у здобувачів вищої освіти систему спеціальних знань, професійних навичок щодо розробки та впровадження необхідних теоретичних знань та практичних навичок у сфері розробки та застосування ефективних маркетингових цінових стратегій, маркетингової цінової політики, встановлення цін на товари та послуги з урахуванням кон'юнктури ринку, вимог чинних законодавчих і нормативних актів щодо регулювання цін, правил продажу товарів і захисту прав споживачів.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=29663
Publication type: Робоча програма
Publication: : робоча програма. Вінниця : Редакційно-видавничий відділ ВТЕІ ДТЕУ, 2024. 21 с.
In the collections: Робочі програми/ ВТЕІ/
Published by: Адміністратор
File : 29663.pdf Size : 300537 byte Format : Adobe PDF Access : Only for VTEI users

Enlarge