The Repository of VTEI
id: 29666
Title: Маркетингова цінова політика = Marketing price policy
Authors: Середницька Л. П.
Keywords: маркетингова цінова політика, цінові стратегії, класифікація цін, конкуренція, ризик, ціноутворення, структура ціни
Date of publication: 2024-12-05 15:24:52
Last changes: 2024-12-05 15:24:52
Year of publication: 2024
Summary: Метою вивчення освітнього компоненту «Маркетингова цінова політика» є формування у здобувачів необхідних теоретичних знань та практичних навичок у сфері розробки та впровадження ефективних маркетингових цінових стратегій, маркетингової цінової політики, встановлення цін на товари та послуги з урахуванням кон`юнктури ринку, вимог чинних законодавчих і нормативних актів щодо регулювання цін, правил продажу товарів і захисту прав споживачів.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=29666
Publication type: Методичні вказівки
Publication: : метод. рек. до самост. роб. Вінниця : Редакційно-видавничий відділ ВТЕІ ДТЕУ, 2024. 25 с.
In the collections: Методичні матеріали/ ВТЕІ/
Published by: Адміністратор
File : 29666.pdf Size : 341000 byte Format : Adobe PDF Access : Only for VTEI users

Enlarge