The Repository of VTEI
id: 29717
Title: Перспективи розвитку безконтактних послуг в ресторанному бізнесі (за матеріалами «Фізична особа-підприємець Ткачук Анна Григорівна, кафе «Пелікан», м. Вінниця»)
Authors: Горбатюк Г.
Keywords: послуги, безконтактні послуги, ресторанний бізнес, ефективність обслуговування
Date of publication: 2024-12-09 12:11:07
Last changes: 2024-12-09 12:11:07
Year of publication: 2024
Summary: Безконтактні послуги не лише надають споживачам більший вибір і зручність, але й є важливим засобом до існування для працівників ресторанного сервісу. Безконтактні сервіси дозволяють уникнути фізичних контактів між працівниками ресторанів та клієнтами, що знижує ризик передачі вірусів, забезпечує безпеку харчових продуктів, зменшує ризик забруднення та інфікування харчових продуктів і підвищує довіру споживачів до безпечності харчових продуктів. Безконтактні сервіси можуть спростити процес замовлення, оплати та отримання їжі, тим самим зменшуючи час очікування клієнтів у черзі та підвищуючи ефективність ресторанної індустрії. Така технологія самообслуговування дозволяє скоротити витрати на персонал, підвищити швидкість обслуговування, ефективність і точність замовлення, а також створити диференціацію послуг.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=29717
Publication type: Кваліфікаційна робота, проєкт
Publication: : кваліфікаційна робота. Вінниця : ВТЕІ ДТЕУ. 2024. 44 с.
In the collections: 2024/ Кваліфікаційні роботи, проєкти/ ВТЕІ/
Published by: Адміністратор
File : 29717.pdf Size : 4497957 byte Format : Adobe PDF Access : Only for VTEI users

Enlarge