The Repository of VTEI
id: 29817
Title: Стратегії контент-маркетингу для готелів і ресторанів
Authors: Лебедєва К. Б., Кізюн А. Г.
Keywords: контент-маркетинг, індустрія гостинності, готелі, ресторани, бренд
Date of publication: 2024-12-10 15:42:27
Last changes: 2024-12-10 15:42:27
Year of publication: 2024
Summary: У роботі відмічено, що використання контент-маркетингу є невід`ємною частиною успішної стратегії маркетингу для готелів і ресторанів. Особливо в індустрії гостинності, де важливо створювати і підтримувати зв`язок з клієнтами, контент-маркетинг може допомогти залучати нових гостей, підвищувати свідомість про бренд, стимулювати продажі і бути корисним для бізнесу.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=29817
Publication type: Тези доповіді
Publication: Сучасний стан та потенціал розвитку індустрії гостинності в Україні : зб. матеріалів ІІI Всеукр. наук.-практ. конф., м. Херсон-Кропивницький, 23 квіт. 2024 р. Херсон-Кропивницький : ХДАЕУ, 2024. С. 219-221
In the collections: Публікації/ Всеукраїнські конференції/ Конференції/ Видання інших установ/
Published by: Адміністратор
File : 29817.pdf Size : 1625546 byte Format : Adobe PDF Access : For all

Enlarge