The Repository of VTEI
id: 29823
Title: Якість туристичного продукту як фактор формування популярності туристичної дестинації
Authors: Кізюн А. Г.
Keywords: туристичний продукт, якість, дестинація, конкурентоспроможність, популярність, фактори формування
Date of publication: 2024-12-10 16:04:30
Last changes: 2024-12-10 16:04:30
Year of publication: 2024
Summary: У статті розглянуто роль якості туристичного продукту в процесі формування популярності туристичної дестинації. Відмічено, що якість туристичного продукту впливає на конкурентоспроможність туристичної дестинації і включає в себе широкий спектр характеристик, таких як рівень обслуговування, інфраструктура, безпека, культурна та природна спадщина, а також унікальні особливості дестинації. Проаналізовано взаємозв’язок між якістю туристичних послуг і загальним рівнем задоволення споживачів, що підвищує імідж дестинації та її привабливість.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=29823
Publication type: Стаття у нефаховому виданні
Publication: Індустрія гостинності: стан, тенденції та тренди розвитку : зб. наук. пр. ІІ Всеукр. наук.-практ. Інтернет-конф., м. Вінниця, 17 жовт. 2024 р. Вінниця : ВТЕІ ДТЕУ. 2024. С. 37-44
In the collections: Публікації/ Всеукраїнські конференції/ Конференції/ ВТЕІ/
Published by: Адміністратор
File : 29823.pdf Size : 664117 byte Format : Adobe PDF Access : For all

Enlarge