The Repository of VTEI
id: 30243
Title: Аналіз впливу соціальних медіа на споживачів та бренди (за матеріалами Товариства з обмеженою відповідальністю «ФРЕНДТ», м. Вінниця)
Authors: Кобилянський В.
Keywords: маркетинг, бренд, аналіз, соціальні медіа, споживач
Date of publication: 2025-01-06 12:08:03
Last changes: 2025-01-06 12:08:03
Year of publication: 2024
Summary: Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти магістр присвячена узагальненню та систематизації теоретичних засад і розробці практичних рекомендацій щодо аналізу впливу соціальних медіа на споживачів та бренди.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=30243
Publication type: Кваліфікаційна робота, проєкт
Publication: : кваліфікаційна робота. Вінниця : ВТЕІ ДТЕУ. 2024. 52 с.
In the collections: 2024/ Кваліфікаційні роботи, проєкти/ ВТЕІ/
Published by: Адміністратор
File : 30243.pdf Size : 622554 byte Format : Adobe PDF Access : Only for VTEI users

Enlarge