The Repository of VTEI
id: 30673
Title: Управління розвитком бренду в соціальних мережах
Authors: Танасійчук А., Громова О., Крупський А.
Keywords: бренд, соціальні мережі, брендинг у соціальних мережах, цифровий маркетинг, соціальні мережі та брендування, стратегії брендування в онлайн середовищі, вплив соціальних мереж на розвиток бренду, взаємодія з аудиторією в соціальних мережах
Date of publication: 2025-01-15 14:34:07
Last changes: 2025-01-15 14:34:07
Year of publication: 2024
Summary: У дослідженні процесу управління розвитком бренду в соціальних мережах визначено, що ефективна стратегія використання соціальних мереж для побудови та розвитку бренду дозволить підвищити його впізнаваність та залучити нових клієнтів. Дослідження підтвердило важливість створення цікавого та актуального контенту, взаємодію з аудиторією через відповіді на коментарі та обговорення, а також активну присутність на різних платформах соціальних мереж. В процесі дослідження було встановлено, що аналіз та врахування попередніх кампаній у відповідних соціальних мережах допомагає підвищити результативність майбутніх стратегій управління брендом. Визначено методи вимірювання результатів управління розвитком бренду в соціальних мережах для подальшого вдосконалення стратегій. Доведено, що створення стратегії бренду, яка визначає місію, цінності та цілі бренду на платформах соціальних мереж, є дуже важливою для будь-якого підприємства з численними перевагами, а. створення сегментів зацікавленої аудиторії та розвиток стратегії залучення їх до бренду допоможе збільшити ефективність бізнесу, підвищити конкурентоздатність і збільшити прибутковість підприємства. Обґрунтовано, що планування контент-календаря є важливим компонентом контент-стратегії, оскільки це дозволяє систематизувати розміщення контенту на різних платформах та каналах комунікації. Цей план допомагає забезпечити постійну наявність цікавого та корисного контенту для аудиторії, підвищує впевненість відомості про бренд та сприяє побудові довгострокових стосунків з клієнтами, є вирішальною для успішної комунікації бренду з аудиторією та підвищення його впізнаваності та авторитету. Доведено, що важливими аспектами є поєднання різноманітних стратегій для досягнення максимального ефекту в розвитку бренду в соціальних мережах, оскільки поєднання контент-маркетингу, взаємодії з аудиторією, реклами та візуального контенту значно підвищить ефективність стратегії в соціальних мережах. В дослідженні запропоновано класифікацію стратегій розвитку бренду в соціальних мережах, систематизовано показники аналізу акаунтів бренду на популярних платформах, систематизовано вимірювані цілі, показники, метрики для оцінювання стратегії брендингу в соціальних мережах, характеристику інструментів аналітики соціальних мереж для вимірювання цих показників.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=30673
Publication type: Стаття у наукових фахових виданнях України
Publication: Вісник Хмельницького національного університету. 2024. № 6. С. 9-16. URL: https://doi.org/10.31891/2307-5740-2024-336-1
In the collections: Статті/ Видання інших установ/
Published by: Адміністратор
File : 30673.pdf Size : 599450 byte Format : Adobe PDF Access : For all

Enlarge