The Repository of VTEI
id: 30686
Title: Використання квест-технології при викладанні історичних дисциплін = Use of quest technology in teaching historical disciplines
Authors: Слободиська О.
Keywords: квест, квест-технології, історія психології, історія держави і права, групова робота, креативне мислення
Date of publication: 2025-01-15 15:50:17
Last changes: 2025-01-15 15:50:17
Year of publication: 2024
Summary: У статті обґрунтовується можливість використання квесту, як педагогічної технології при викладанні дисциплін «Історія психології» та «Історія держави і права» для здобувачів вищої освіти; наводяться приклади сценаріїв квесту та завдань. Зазначається, що ця педагогічна технологія цілком може застосовуватися у вивченні історичних дисциплін у вищій школі, оскільки націлена на вирішення комплексу завдань, що стоять перед сучасною освітою, а саме: сприяє активному навчанню здобувачів освіти шляхом залучення їх до участі у вирішені проблемних ситуацій; стимулює учасників до критичного аналізу та оцінки інформації; створює базу для формування навичок ефективного спілкування, співпраці; створює здобувачам можливості для розробки власних сценаріїв квестів в межах самостійної роботи, що стимулює розвиток креативності. Зазначається, що квест-технології поєднують ідеї проєктного методу, проблемного та ігрового навчання, взаємодію в команді та застосування інформаційно-комунікаційних технологій. Їх використання дає можливість генерувати новий навчальний контент. У статті описуються переваги інтегрування онлайн-сервісів LearningApps, Kahoot, Jigsaw planet та ChatGPT в освітній процес. Підтверджено, що використання можливостей квесту у закладах вищої освіти створює сприятливі умови для самоосвіти та розвитку студентів і науково-педагогічних працівників. Робиться висновок, що квест-технології є ефективним методом навчання, який сприяє підвищенню якості навчання, зацікавленості студентів і викладачів, розвитку загальних та предметних компетенцій, в тому числі, з дисциплін «Історія психології» та «Історія держави і права». Застосування квестів, як педагогічної технології, дозволяє забезпечити особистісну активність студентів під час аудиторної та самостійної роботи та значно підвищити їх мотивацію до навчання.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=30686
Publication type: Стаття у наукових фахових виданнях України
Publication: Наукові перспективи. 2024. № 8(50). С.942-952. DOI: https://doi.org/10.52058/2708-7530-2024-8(50)-942-952
In the collections: Статті/ Видання інших установ/
Published by: Адміністратор
File : 30686.pdf Size : 280308 byte Format : Adobe PDF Access : For all

Enlarge