The Repository of VTEI
id: 30893
Title: Прийняття маркетингових рішень в системі управління підприємством
Authors: Красняк О. П.
Keywords: маркетинг, управлінські рішення, менеджмент, управління підприємством
Date of publication: 2025-01-20 03:05:06
Last changes: 2025-01-20 03:05:06
Year of publication: 2022
Summary: У статті з’ясовано сутність, види, класифікація маркетингових рішень. Охарактеризовано поетапний алгоритм з визначеною характеристикою необхідних операцій маркетингових рішень. Систематизовано рівні ефективності маркетингової діяльності, їхні відповідні характеристики та заходи щодо підвищення ефективності прийняття та реалізації маркетингових рішень у системі управління підприємством. Встановлено, що основну частину прийняття та реалізації маркетингових рішень правомірно відносити до класу складних управлінських рішень.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=30893
Publication type: Стаття у наукових фахових виданнях України
Publication: Формування ринкових відносин в Україні : зб. наук. пр. 2022. Вип. 2 (249). C. 89-98
In the collections: Статті/ Видання інших установ/
Published by: Адміністратор
File : 30893.pdf Size : 1377028 byte Format : Adobe PDF Access : For all

Enlarge