The Repository of VTEI
id: 30928
Title: Корпоративна маркетингово-логістична стратегія: інструмент конкурентоспроможності підприємства
Authors: Шарко В., Андрусенко Н.
Keywords: маркетинг, логістика, конкурентоспроможність підприємства
Date of publication: 2025-01-20 11:46:10
Last changes: 2025-01-20 11:46:10
Year of publication: 2021
Summary: Сучасні тенденції розвитку ринкових відносин є відображенням маркетингово-логістичної парадигми, яка ґрунтується на основі взаємопов`язаних маркетингових і логістичних процесів у бізнесі, що відбуваються між конкуруючими господарськими структурами. Корпоративний підхід до управління маркетингом і логістикою, що формується в українській науці, носить дещо декларативний характер і висновки про ту чи іншу модель не отримали на сьогодні достатнього обґрунтування. Дослідження та впровадження інноваційних маркетингових та логістичних рішень, які сприяють прискореному адаптуванню до інтеграційних процесів світового ринку, є актуальним питанням для різних організаційних структур українського бізнесу незалежно від їх форм власності.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=30928
Publication type: Тези доповіді
Publication: Socially competent management of corporations in behavioral conditions economics : collection of scientific papers. Podhájska-Lutsk : European institut. 2021. Chapter 1. Pp. 122-123
In the collections: Публікації/ Міжнародні конференції/ Конференції/ Видання інших установ/
Published by: Адміністратор
File : 30928.pdf Size : 3553603 byte Format : Adobe PDF Access : For all

Enlarge