The Repository of VTEI
id: 30973
Title: Стратегія формування товарного асортименту підприємства = Strategy of formation of the product range of the enterprise
Authors: Амонс С. Е., Красняк О. П.
Keywords: стратегія, дослідження, товар, асортимент, підприємство, маркетинг, послуги, потреби, споживач
Date of publication: 2025-01-21 13:15:03
Last changes: 2025-01-21 13:15:03
Year of publication: 2020
Summary: Стаття присвячена дослідженню особливостей розробки асортиментної політики з урахуванням світового досвіду формування асортиментної політики, що в підсумку повинна забезпечити підприємству стійкі конкурентні переваги, як на українському, так і на зарубіжних ринках. Товарна політика займає одне з ключових місць в стратегії підприємства і вивчає заходи які направлені на підвищення конкурентоспроможності власної продукції, створенню нових товарів, оптимізації асортименту, подовження життєвого циклу. Проте товарна політика – це не тільки цілеспрямоване формування асортименту і управління ним, але й врахування внутрішніх і зовнішніх факторів впливу на товар, просування на ринок і реалізація, юридичне підкріплення такої діяльності, ціноутворення як засіб досягнення стратегічних цілей товарної політики організації. Встановлено, що залежність підприємств в сучасних економічних умовах від впливу зовнішнього середовища обумовлюють необхідність створення системи формування товарних стратегій, здатної швидко і ефективно реагувати на ринкові потреби. Доведено, що формування стратегії товарного асортименту підприємства має базуватися на сукупній оцінці як внутрішніх, так і зовнішніх можливостей підприємства, що визначаються його ринковим потенціалом.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=30973
Publication type: Стаття у закордонних наукових виданнях
Publication: Slovak international scientific journal. 2020. № 43, Vol. 2. P. 3-9.
In the collections: Статті/ Видання інших установ/
Published by: Адміністратор
File : 30973.pdf Size : 882092 byte Format : Adobe PDF Access : For all

Enlarge