The Repository of VTEI
id: 30974
Title: Формування збутової політики підприємства = Formation of the sales policy of the enterprise
Authors: Красняк О. П.
Keywords: збут, підприємства, ринок, збутова політика, напрямки, ефективність, вдосконалення
Date of publication: 2025-01-21 13:17:24
Last changes: 2025-01-21 13:17:24
Year of publication: 2020
Summary: Ринкова трансформація економіки України зумовила зміни в системі управління підприємствами різних галузей. Ці зміни передовсім торкнулися системи постачання сировини та матеріалів, а також збуту продукції. В статті розглянуто основні складові елементи та цілі збутової політики, особливості її розробки та обґрунтування, а також один із механізмів її формування в сучасних умовах. На основі проведеного дослідження визначено основні напрямки вдосконалення збутової політики, що обумовлюють економічну стійкість та систему заходів, яка забезпечує своєчасне реагування на відхилення від запланованих значень економічної стійкості вітчизняних підприємств.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=30974
Publication type: Стаття у закордонних наукових виданнях
Publication: Colloquium-journal. 2020. № 21(73), Część 2. P. 33-38. DOI: 10.24411/2520-6990-2020-12098
In the collections: Статті/ Видання інших установ/
Published by: Адміністратор
File : 30974.pdf Size : 1434153 byte Format : Adobe PDF Access : For all

Enlarge