The Repository of VTEI
id: 30999
Title: Концептуальні підходи до формування маркетингової стратегії підприємств бурякоцукрового під комплексу = Conceptual approaches to the formation of the marketing strategy of the beauty sugar company enterprises
Authors: Красняк О. П., Амонс С. Е.
Keywords: маркетинг, стратегія, політика, цукрові буряки, посівна площа, виробництво, урожайність, ефективність
Date of publication: 2025-01-21 19:34:52
Last changes: 2025-01-21 19:34:52
Year of publication: 2019
Summary: У статті розглянуто концептуальні засади розробки та реалізації маркетингової стратегії підприємств бурякоцукрового підкомплексу; охарактеризовано етапи формування стратегії; розкрито комплекс економіко-організаційних проблем реалізації стратегічного маркетингового підходу на ринку сільськогосподарської продукції. Встановлено, що вітчизняне цукропереробне виробництво залишається одним із стратегічно важливих напрямів агропромислового комплексу та на сьогодні зберігає перспективи стабілізації попри певні проблемні аспекти у розвитку підприємств цукропереробної галузі в цілому.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=30999
Publication type: Стаття у наукових фахових виданнях України
Publication: Економіка. Фінанси. Менеджмент: актуальні питання науки і практики. 2019. №9 (49). С. 60-69. DOI: 10.37128/2411-4413-2019-9-7
In the collections: Статті/ Видання інших установ/
Published by: Адміністратор
File : 30999.pdf Size : 582766 byte Format : Adobe PDF Access : For all

Enlarge