The Repository of VTEI
id: 31070
Title: Розробка комунікацій бренду в цифровому середовищі = Development of brand communications in the digital environment
Authors: Танасійчук А. М.
Keywords: Інтернет-комунікації, методи оцінювання ефективності інструментів Інтернет-комунікацій, нові медіа, комунікація бренду, цифрове середовище, комунікаційна стратегія, життєвий цикл бренду
Date of publication: 2025-01-29 13:17:04
Last changes: 2025-01-29 13:17:04
Year of publication: 2023
Summary: В дослідженні проведено аналіз наукових та науково-практичних публікацій щодо розробки комунікацій бренду. Розглядаючи процес управління брендами в цифровому середовищі, визначено що брендинг – це комплексна маркетингова технологія, яка враховує цілі бренд-менеджменту на різних етапах формування й існування бренду. Розроблено етапи формування комунікацій бренду в цифровому середовищі, яких потрібно дотримуватися на різних стадіях життєвого циклу бренду. Визначено, що комунікаційна стратегія бренду включає набір маркетингових інструментів та медіа-планів, які формують матрицю комунікацій бренду відповідно до різних типів бізнес-діяльності та різних галузей господарювання. Визначено, що для формування ідеальної матриці комунікації бренду всі комунікаційні канали повинні підпорядковуватися принципам інтеграції, оскільки існує пряма залежність між кількістю каналів сприйняття, які активізують бренд, і цінністю продукту та принципами цифрового середовища, оскільки важливо вчасно трансформувати матрицю бренд-комунікацій під вимоги цифрової реальності. Обґрунтовано, що комунікаційна стратегія бренду потрібна підприємству для планування та бюджетування всіх маркетингових комунікацій, а особливо для оцінювання ефективності сформованої матриці комунікацій бренду, визначення дій в конкретних каналах комунікацій. Доведено важливість використання цифрових медіа при формуванні комунікаційної стратегії вітчизняними підприємствами. Запропоновано класифікацію нових медіа. Обґрунтовано врахування життєвого циклу бренду при розробці комунікацій бренду в цифровому середовищі, тому що коли бренд тільки виходить в Інтернет, стоїть завдання заявити про нього за допомогою класичних та нових медіа. Зазначено, що ефективно розроблена програма дій та автоматизований аналіз цифрових показників дозволить прискорити і оптимізувати процес просування бренду, швидко приймати рішення щодо реалізації комунікаційної стратегії бренду в цифровому середовищі. Визначено, що при розробці комунікацій бренду важливо систематично вивчати потреби цільової аудиторії, розробляти піраміду потреб, які може задовольнити бренд підприємства, розставляти акценти на бажаних цифрових показниках та визначати капітал бренду в цифровому середовищі, приділяти увагу реалізації комунікаційної стратегії в цифровому середовищі, розробляти цифрові рекламні кампанії для досягнення поставлених цілей, постійно працювати за сформованим медіапланом, слідкувати за актуальністю створених контент-плану, рубрикатора, відеоконтенту для соціальних медіа.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=31070
Publication type: Стаття у наукових фахових виданнях України
Publication: Трансформаційна економіка. 2023. № (3 (03). С. 45-49. DOI: https://doi.org/10.32782/2786-8141/2023-3-8
In the collections: Статті/ Видання інших установ/
Published by: Адміністратор
File : 31070.pdf Size : 331680 byte Format : Adobe PDF Access : For all

Enlarge