The Repository of VTEI
id: 31079
Title: Порівняльна характеристика змістового компонента професійної підготовки перекладачів у системі вищої освіти України та Німеччини
Authors: Самохвал О. О., Шостак У. В.
Keywords: перекладацька освіта, навчальний план, філологічна компетентність, перекладацька компетентність, вища освіта Німеччини, вища освіта України
Date of publication: 2025-01-29 15:02:03
Last changes: 2025-01-29 15:02:03
Year of publication: 2023
Summary: У дослідженні здійснено порівняльний аналіз змістового компонента професійної підготовки перекладачів у системі вищої освіти України та Німеччини. Зокрема, визначено типологію закладів вищої освіти України та Німеччини, що здійснюють підготовку майбутніх перекладачів, визначено форми та терміни навчання, структуру та зміст курикулумів, умови та терміни практичного навчання, а також форму підсумкового контролю знань здобувачів перекладацької освіти. З’ясовано, що система професійної підготовки майбутніх перекладачів у ЗВО Німеччини та України характеризується частковою схожістю та відмінностями в окремих її аспектах. Зокрема, чітке розмежування кваліфікацій перекладацької та філологічної галузей у Німеччині, що засвідчує фахову спрямованість освітніх програм на певні види перекладу (синхронний, літературний, аудіовізуальний). Визначено, що на відміну від Німеччини, типологія ЗВО України, що здійснюють професійне становлення майбутніх перекладачів, є більш розширеною та включає освітні установи педагогічного, філологічного, технічного спрямування, заклади оборонної сфери. Аналіз навчальних планів у ЗВО Німеччини та України.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=31079
Publication type: Стаття у наукових фахових виданнях України
Publication: Вісник науки та освіти. 2023. № 9(15). С. 657-674. DOI: https://doi.org/10.52058/2786-6165-2023-9(15)-657-674
In the collections: Статті/ Видання інших установ/
Published by: Адміністратор
File : 31079.pdf Size : 583362 byte Format : Adobe PDF Access : For all

Enlarge