The Repository of VTEI
id: 31357
Title: Неймінг і його вплив на імідж закладу ресторанного господарства (за матеріалами Фізичної особи-підприємця Місюри Інни Сергіївни, ресторан «Bon Appetite», м. Миколаїв)
Authors: Петрова С.
Keywords: ресторанний бізнес, неймінг, назва закладу, фірмовий стиль, імідж, концепція закладу
Date of publication: 2025-08-05 13:56:10
Last changes: 2025-08-05 13:56:10
Year of publication: 2025
Summary: У кваліфікаційній роботі ̶досліджено поняття, функції та значення неймінгу в індустрії гостинності; проаналізовано його вплив на формування іміджу закладу ресторанного господарства; охарактеризовано діяльність ресторану «Bon Appetite»; оцінено відповідність назви концепції закладу; розроблено рекомендації щодо покращення неймінгу з метою підвищення іміджу ресторану; запропоновано маркетингові інструменти, які можуть посилити ефективність впливу назви на споживачів.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=31357
Publication type: Кваліфікаційна робота, проєкт
Publication: : кваліфікаційна робота. Вінниця : ВТЕІ ДТЕУ, 2025. 59 с.
In the collections: 2025/ Кваліфікаційні роботи, проєкти/ ВТЕІ/
Published by: Адміністратор
File : 31357.pdf Size : 5547616 byte Format : Adobe PDF Access : Only for VTEI users

Enlarge