The Repository of VTEI
id: 31399
Title: Соціальні мережі як засіб просування туристичного підприємства(за матеріалами Приватного підприємства «Інтурист-Вінниця», м. Вінниця)
Authors: Булай А.
Keywords: Туристичне підприємство, соціальні мережі, SMM-стратегії, засіб просування, ПП «Інтурист-Вінниця»
Date of publication: 2025-08-06 15:15:46
Last changes: 2025-08-06 15:15:46
Year of publication: 2025
Summary: У роботі розкрито поняття та класифікацію соціальних мереж; визначено вплив соціальних мереж на розвиток туристичного бізнесу; охарактеризовано організаційно-економічну складову діяльності ПП «Інтурист-Вінниця»; здійснено аналіз використання соціальних мереж підприємством; розроблено пропозиції щодо вдосконалення SMM-стратегії ПП «Інтурист-Вінниця»; оптимізовано таргетовану рекламу та контент-маркетинг для підвищення ефективності просування; оцінено ефективність запропонованих заходів щодо покращення маркетингової діяльності підприємства.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=31399
Publication type: Кваліфікаційна робота, проєкт
Publication: : кваліфікаційна робота. Вінниця : ВТЕІ ДТЕУ, 2025. 47 с.
In the collections: 2025/ Кваліфікаційні роботи, проєкти/ ВТЕІ/
Published by: Адміністратор
File : 31399.pdf Size : 5418985 byte Format : Adobe PDF Access : Only for VTEI users

Enlarge