The Repository of VTEI
id: 31420
Title: Підвищення якості обслуговування споживачів в закладах ресторанного бізнесу(за матеріалами Фізичної особи-підприємця Лященко Оксани Вікторівни, ресторан «Cherry Lake», м. Вінниця)
Authors: Cавчук Д. С.
Keywords: якість, обслуговування, споживачі, ресторанний бізнес, інновації
Date of publication: 2025-08-07 10:05:25
Last changes: 2025-08-07 10:05:25
Year of publication: 2025
Summary: У кваліфікаційній роботі досліджено якість як визначальний фактор задоволення потреб споживачів продукції та послуг ресторанного бізнесу. Розкрито та охарактеризовано особливості обслуговування споживачів. Визначено та охарактеризовано чинники впливу на якість обслуговування. Проаналізовано фінансову та господарську діяльність ресторану «Cherry Lake». Проведено оцінку якості обслуговування у досліджуваному закладі. Визначено рекомендації щодо розробки стратегії підвищення якості обслуговування у ресторані «Cherry Lake». Удосконалено методи управління персоналом у досліджуваному закладі.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=31420
Publication type: Кваліфікаційна робота, проєкт
Publication: : кваліфікаційна робота. Вінниця : ВТЕІ ДТЕУ, 2025. 48 с.
In the collections: 2025/ Кваліфікаційні роботи, проєкти/ ВТЕІ/
Published by: Адміністратор
File : 31420.pdf Size : 5036765 byte Format : Adobe PDF Access : Only for VTEI users

Enlarge