The Repository of VTEI
id: 31481
Title: Оцінювання конкурентоспроможності як передумова формування стратегії розвитку торговельного підприємства = Competitiveness assessment as a prerequisite for forming a development strategy of a trading enterprise
Authors: Сіренко С. О.
Keywords: орговельне підприємство, стратегія розвитку підприємства, конкурентоспроможність підприємства, методи оцінювання конкурентоспроможності підприємства
Date of publication: 2025-09-23 14:27:24
Last changes: 2025-09-23 14:27:24
Year of publication: 2019
Summary: Проаналізовано та виокремлено етапи розробки стратегії розвитку торговельного підприємства. Обґрунтовано необхідність здійснення аналітичної робити для oстатoчнoгo вибору прioритeтiв розвитку торговельного підприємства. Визначено, що підхід до формування та реалізації стратегії розвитку торговельного підприємства супроводжується моделюванням показників eфeктивнoстi діяльності та iндикатoрiв конкурентної позиції. Проведено порівняльний аналіз методів оцінювання конкурентоспроможності торговельного підприємства, обґрунтовано механізм їх застосування та визначено випадки, в яких ефективніше застосовувати той чи інший метод оцінювання. Визначено, що застосування будь-якої методики передбачає розробку власної системи факторів та показників, які входять до моделей оцінювання конкурентоспроможності та відображують економічний зміст досліджуваних параметрів із урахуванням галузевих особливостей. Вивчення методів оцінювання конкурентоспроможності торговельного підприємства дозволило обрати за основу метод оцінювання досягнення рівноваги торговельного підприємства та галузі (метод Маршала), застосування якого обґрунтовано особливостями діяльності торговельного підприємства
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=31481
Publication type: Стаття у наукових фахових виданнях України
Publication: Інфраструктура ринку. 2019. № 35. С. 173-178.
In the collections: Статті/ Видання інших установ/
Published by: Адміністратор
File : 31481.pdf Size : 310105 byte Format : Adobe PDF Access : For all

Enlarge