The Repository of VTEI
id: 25492
Title: Дослідження уподобань споживачів з метою пошуку напрямів підвищення конкурентоспроможності швейних виробів
Authors: Тернова А.С., Григоренко І.В.
Keywords: швейні вироби, якість, оцінка якості, конкурентоспроможність, оцінка конкурентоспро- можності, споживчі уподобання, економічні показники, ергономічні показники, естетичні показники.
Date of publication: 2020-11-27 09:52:32
Last changes: 2020-11-27 09:52:32
Year of publication: 2018
Summary: Наведено результати експертного оцінювання діяльності салону-магазину «Володарка» м. Вінниці та його
основних конкурентів за актуальними для споживачів показниками, які дозволили зробити певні висно-
вки щодо вподобань споживачів. Цільова аудиторія – жінки та чоловіки віком 18-23 роки та 24-39 років,
44% респондентів мають дітей віком від 3-х до 12-ти років. Вони віддають перевагу купівлі одягу у ве-
ликих торгових та торгово-розважальних центрах, здійснюють купівлю речей та оновлюють свій гарде-
роб 1 раз на півроку. Більшість опитуваних (53%) задоволена асортиментом продукції салону-магазину
«Володарка». Головними фактором впливу на вибір одягу є його ціна та відповідність тенденціям моди.
Більшість покупців за родом занять та посадою – офісні працівники, студенти, викладачі. Більшість насе-
лення м. Вінниці насамперед цінують економічні характеристики виробів (56% населення, тобто 35%+21%).
Це пов`язано з низьким рівнем доходу більшої частини населення – менше 1000 грн. на 1 чол. на місяць.
24% населення на перше місце ставлять ергономічні характеристики виробів і 20% – естетичні.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=25492
Publication type: Стаття у нефаховому виданні
Publication: Молодий вчений. 2018. № 5 (57). травень. С. 184-189
In the collections: Статті/ Видання інших установ/
Published by: Адміністратор
File : 25492.pdf Size : 320974 byte Format : Adobe PDF Access : For all

Enlarge