The Repository of VTEI
id: 25533
Title: Лiнгвокультурний пiдхiд до аналiзу друкованих рекламних оголошень
Authors: Тимкова В.А.
Keywords: реклама, рекламний текст, прийоми впливу, порушення норм, частини мови, синтаксис, мовна гра
Date of publication: 2020-12-10 18:03:55
Last changes: 2020-12-10 18:03:55
Year of publication: 2020
Summary: У статті запропонована студія є спробою здійснити лінгвокультурний аналіз друкованої реклами з морфологічного i синтаксичного поглядів та з урахуванням порушення норм сучасної української літературної мови, а також впливу на читачів за допомогою лінгвістичних засобів. Обґрунтовано актуальність та практичну цінність обраної теми, окреслено мету і завдання дослідження, зазначено методи та висунено об’єкт і предмет роботи. Об’єктом дослідження є рекламні тексти. Предметом дослідження є лінгвістична характеристика друкованих рекламних оголошень.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=25533
Publication type: Стаття у наукових фахових виданнях України
Publication: Гуманітарна освіта в технічних вищих навчальних закладах : зб. наук. пр. 2020. Вип. 41. С. 51-61
In the collections: Статті/ Видання інших установ/
Published by: Адміністратор
File : 25533.pdf Size : 534128 byte Format : Adobe PDF Access : For all

Enlarge