The Repository of VTEI
id: 26310
Title: Вплив інституційних факторів на маркетингове ціноутворення органічної продукції
Authors: Пчелянська Г.О., Головчук Ю.О.
Keywords: ціна, ціноутворення, маркетинг, органічна продукція, інституційне середовище
Date of publication: 2021-01-18 09:55:50
Last changes: 2021-01-18 09:55:50
Year of publication: 2020
Summary: У статті розглянуто вплив інституційних факторів на маркетингове ціноутворення на ринку органічної продукції. Встановлено, що ринок органічної продукції в Україні перебуває на стадії активного розвитку. Методичні та управлінські підходи до формування ціни актуальні для ринку органічної продовольчої продукції, оскільки, з одного боку, на процеси прийняття рішення щодо цін впливають високі витрати виробництва, а з іншого боку, конкурентне середовище, а саме політика ціноутворення інших підприємств галузі, та рівень споживчої цінності продукції для споживача зможуть визначати кінцеву реалізаційну ціну органічного товару. Встановлено чинники та перешкоди ефективного ціноутворення. Визначено, що на маркетингове ціноутворення підприємств на ринку органічної продукції матиме вагомий вплив інституційне середовище, зокрема вплив соціально-економічного становища населення та рівень його платоспроможності, рівень інфляції, співвідношення імпорту та експорту органічної продукції, рівень конкуренції, вплив державних інститутів, рівень розвитку ринкової інфраструктури.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=26310
Publication type: Стаття у наукових фахових виданнях України
Publication: Причорноморські економічні студії. 2020. Вип. 49. С. 83-87
In the collections: Статті/ Видання інших установ/
Published by: Адміністратор
File : 26310.pdf Size : 319182 byte Format : Adobe PDF Access : For all

Enlarge