The Repository of VTEI
id: 26483
Title: Маркетинговий менеджмент
Authors: Бондаренко В.М., Поліщук І.І., Шарко В.В.
Keywords: маркетинг, менеджмент, маркетингове планування, маркетингові стратегії, маркетингові програми, організація маркетингу, контроль маркетингу, аналіз маркетингу, маркетинговий аудит
Date of publication: 2021-01-25 21:41:59
Last changes: 2021-01-25 21:41:59
Year of publication: 2016
Summary: В навчальному посібнику викладено теоретичні і методичні основи маркетингового менеджменту, особливості організації, планування, реалізації та контролю маркетингової діяльності підприємства. Висвітлено концептуальні засади здійснення маркетингового менеджменту та процесу управління маркетингом підприємства. Теоретичний матеріал навчального посібника доповнено глосарієм, навчальним тренінгом до кожної теми, що містить тестові завдання, кросворди, ситуаційні (практичні) вправи. Навчальний посібник рекомендований для здобувачів вищої освіти економічних спеціальностей.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=26483
Publication type: Навчальний посібник
Publication: : навч. посіб. Вінниця: Видавничо-редакційний відділ ВТЕІ КНТЕУ, 2016. 224 с.
In the collections: Навчальні посібники/ ВТЕІ/
Published by: Адміністратор
File : 26483.pdf Size : 240109 byte Format : Adobe PDF Access : For all

Enlarge