The Repository of VTEI
id: 26512
Title: Функція маркетингу в мінімізації ризиків партнерської взаємодії в бізнес-системах індустрії туризму
Authors: Головчук Ю.О., Стадник В.В., Соколюк Г.О.
Keywords: бізнес-система, туризм, маркетинг партнерських відносин, ризики неефективного партнерства, ціннісно-орієнтований підхід
Date of publication: 2021-01-26 17:06:04
Last changes: 2021-01-26 17:06:04
Year of publication: 2019
Summary: Функція маркетингу в мінімізації ризиків партнерської взаємодії в бізнес-системах індустрії туризму.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=26512
Publication type: Стаття у наукових фахових виданнях України
Publication: Соціально-економічні проблеми і держава. 2019. Вип. 2 (21). С. 132-145
In the collections: Статті/ Видання інших установ/
Published by: Адміністратор
File : 26512.pdf Size : 799612 byte Format : Adobe PDF Access : For all

Enlarge