The Repository of VTEI
id: 27866
Title: Управління лояльністю споживачів = Сonsumer loyalty management
Authors: Поліщук І.І.
Keywords: споживач, лояльність, програма лояльності, гейміфікація
Date of publication: 2022-09-06 16:32:21
Last changes: 2022-09-06 16:32:21
Year of publication: 2022
Summary: Методичні рекомендації до самостійної роботи з дисципліни «Управління лояльністю споживачів» розроблені відповідно до робочої програми дисципліни і призначені для здобувачів освітнього ступеня «магістр» галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 075 «Маркетинг», освітньої програми «Маркетинг». Метою вивчення дисципліни «Управління лояльністю споживачів» є формування у здобувачів освітнього ступеня «магістр» системних знань і розуміння концептуальних та теоретико-методологічних основ оцінювання та утримання лояльності споживачів. Завданням навчальної дисципліни «Управління лояльністю споживачів» здобувачів освітнього ступеня «магістр» є теоретична та практична підготовка майбутніх фахівців із поглибленими знаннями щодо управління лояльністю споживачів, а саме здобуття теоретичних знань та практичних навичок комплексного оцінювання впливу маркетингового середовища підприємства на формування лояльності споживачів, побудови програм лояльності залежно від поставлених цілей та завдань із застосуванням комплексного методичного інструментарію і сучасного програмного забезпечення.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=27866
Publication type: Методичні вказівки
Publication: : метод. рек. до самост. роб. Вінниця : Редакційно-видавничий відділ ВТЕІ ДТЕУ, 2022. 19 с.
In the collections: Методичні матеріали/ ВТЕІ/
Published by: Адміністратор
File : 27866.pdf Size : 267331 byte Format : Adobe PDF Access : Only for VTEI users

Enlarge