The Repository of VTEI
id: 27959
Title: Бізнес-маркетинг = Business marketing
Authors: Поліщук І.І.
Keywords: маркетинг, бізнес-діяльність, бізнес-ідея, маркетингове дослідження ринку, управління комплексом маркетингу, маркетинг персоналу, маркетинговий потенціал
Date of publication: 2022-09-21 14:29:32
Last changes: 2022-09-21 14:29:32
Year of publication: 2022
Summary: Мета вивчення дисципліни «Бізнес-маркетинг» – формування у здобувачів вищої освіти теоретичних знань і практичних навичок системного розуміння цілей маркетингу, допоможе краще пізнати клієнта (споживача) й зрозуміти, яким чином адаптувати продукт до нових викликів ринку. Криза змінила потреби клієнтів (споживачів) сьогодні, однак маркетингова підтримка виходу на ринок розробленого продукту чи сервісу залишається невід’ємною частиною сучасного бізнесу. Бізнес-маркетинг дозволяє зрозуміти клієнта й адаптувати продукт відповідно до його поточних потреб.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=27959
Publication type: Робоча програма
Publication: : робоча програма. Вінниця : Редакційно-видавничий відділ ВТЕІ ДТЕУ, 2022. 21 с.
In the collections: Робочі програми/ ВТЕІ/
Published by: Адміністратор
File : 27959.pdf Size : 244255 byte Format : Adobe PDF Access : Only for VTEI users

Enlarge