The Repository of VTEI
id: 28202
Title: Маркетинг = Marketing
Authors: Поліщук І.І., Довгань Ю.В.
Keywords: маркетинг, маркетингове середовище, комплекс маркетингу, маркетингова товарна політика, маркетингова цінова політика, маркетингова збутова політика, маркетингова комунікаційна політика
Date of publication: 2023-02-08 10:12:43
Last changes: 2023-02-08 10:12:43
Year of publication: 2021
Summary: Метою вивчення дисципліни «Маркетинг» є формування у здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» системи знань про сутність і зміст маркетингу як філософію підприємницької діяльності в умовах ринкової економіки і конкуренції, відпрацювання практичних навичок вирішення маркетингових завдань і прищеплення вміння творчого пошуку напрямків і резервів удосконалення маркетингової діяльності підприємств. Завданням навчальної дисципліни «Маркетинг» у здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» є вивчення основних понять, систем і алгоритмів маркетингу; набуття практичних навичок розв’язання конкретних маркетингових завдань; формування вмінь творчого пошуку резервів удосконалення маркетингової діяльності підприємства.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=28202
Publication type: Робоча програма
Publication: : робоча програма. Вінниця : Редакційно-видавничий відділ ВТЕІ КНТЕУ, 2021. 23 с.
In the collections: Робочі програми/ ВТЕІ/
Published by: Адміністратор
File : 28202.pdf Size : 284318 byte Format : Adobe PDF Access : Only for VTEI users

Enlarge