The Repository of VTEI
id: 29379
Title: Цифрові технології у системі маркетингу туристичних дестинацій
Authors: Свинарчук В. В., Кізюн А. Г.
Keywords: туристичні дестинації, цифровий маркетинг, цифрові технології, соціальні медіа
Date of publication: 2024-06-14 12:53:18
Last changes: 2024-06-14 12:53:18
Year of publication: 2023
Summary: У дослідженні наголошено, що використання цифрового маркетингу в епоху цифрової економіки відіграє дуже важливу роль у просуванні туризму загалом. Цифровий маркетинг є обов'язковим, оскільки сучасне покоління часто використовує його, свідомо чи ні. Додатки цифрового маркетингу, які будуть використовуватися, включають веб-сайти, соціальні медіа, онлайн-рекламу, веб-форуми та мобільні додатки. У майбутньому цифровий маркетинг матиме додатки, які полегшуватимуть туристам подорожі за допомогою автоматичної системи та багатомовності.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=29379
Publication type: Тези доповіді
Publication: Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку гостинності та туризму України : матеріали І Всеукр. наук.-практ. конф., м. Харків, 14-15 листоп. 2023 р. Харків, 2023. Ч. 2. С. 274-278
In the collections: Публікації/ Всеукраїнські конференції/ Конференції/ Видання інших установ/
Published by: Адміністратор
File : 29379.pdf Size : 2181594 byte Format : Adobe PDF Access : For all

Enlarge