The Repository of VTEI
id: 29516
Title: Маркетингова політика на підприємствах готельно-ресторанного бізнесу (за матеріалами «Фізична особа-підприємець Станіславчук Руслан Олегович, ресторан-готель «Churchill inn», м. Вінниця»)
Authors: Астапкевич Т. О.
Keywords: маркетингова політика, управління маркетингом, програма лояльності, готельно-ресторанний бізнес, індустрія гостинності
Date of publication: 2024-07-30 09:45:35
Last changes: 2024-07-30 09:45:35
Year of publication: 2024
Summary: У кваліфікаційній роботі розкрито сутність маркетингової політики підприємств індустрії гостинності. Досліджено питання оцінки ефективності управління маркетингом на підприємстві готельного та ресторанного бізнесу. Проведено організаційно-економічну характеристику досліджуваного закладу. Проаналізовано стан маркетингової діяльності ресторан-готелю «Churchill inn». Розроблено заходи для покращення маркетингової політики досліджуваного закладу та визначено ефективність запропонованих заходів у діяльності ресторан-готелю «Churchill inn».
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=29516
Publication type: Кваліфікаційна робота, проєкт
Publication: : кваліфікаційна робота. Вінниця : ВТЕІ ДТЕУ. 2024. 52 с.
In the collections: 2024/ Кваліфікаційні роботи, проєкти/ ВТЕІ/
Published by: Адміністратор
File : 29516.pdf Size : 6087534 byte Format : Adobe PDF Access : For all

Enlarge