The Repository of VTEI
id: 29606
Title: Електронний маркетинг як інструмент посилення позицій туристичного підприємства на міжнародному ринку (на матеріалах ТОВ «СТП «Свіжий вітер»)
Authors: Сеймен Р.
Keywords: споживач, поведінка, методи дослідження
Date of publication: 2024-09-23 11:12:52
Last changes: 2024-09-23 11:12:52
Year of publication: 2023
Summary: Метою кваліфікаційної роботи є розробка рекомендацій щодо застосування інструментів електронного маркетингу для посилення позицій туристичного підприємства ТОВ «СТП «Свіжий вітер» на міжнародному ринку.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=29606
Publication type: Кваліфікаційна робота, проєкт
Publication: : кваліфікаційна робота. Вінниця : ВТЕІ ДТЕУ. 2023. 64 с.
In the collections: 2023/ Кваліфікаційні роботи, проєкти/ ВТЕІ/
Published by: Адміністратор
File : 29606.pdf Size : 1812385 byte Format : Adobe PDF Access : Only for VTEI users

Enlarge