The Repository of VTEI
Кафедра маркетингу та реклами
ID TITLE AUTHOR (s) TYPE YEAR RANK
26725 Управління рекламною діяльністю підприємства (за матеріалами Приватного підприємства «ЄВГАСВІТ», м. Херсон) Качалкова К.О. Дрп 2021-02-09 13
26724 Маркетингова концепція діяльності підприємства в сучасних умовах (за матеріалами Товариства з обмеженою відповідальністю «БОН ВОЯЖ ПЛЮС», м. Вінниця) Уварова Ю.С. Дрп 2021-02-09 7
26617 Прямий маркетинг: для всіх галузей знань та спеціальностей Головчук Ю.О. Окл 2021-02-03 12
26602 As prerequisite program marketing international business diversification of agricultural enterprises of ukraine Kovinko O M (Танасійчук А.М.) СWeof 2021-02-02 5
26601 Маркетинг Танасійчук А.М., Поліщук І.І., Громова О.Є., Бондаренко В.М., Гевчук А.В., Поліщук Н.В. Нп 2021-02-02 54
26600 Імплементація стратегії диверсифікації в маркетингових планах підприємств Танасійчук А.М., Дерещук В.В., Кудинська О.С. Сун 2021-02-02 7
26595 Світовий досвід розвитку екологічно чистої упаковки товарів Середницька Л.П. Мельник Ю.В. Сун 2021-02-01 4
26594 Маркетингове дослідження ринку книг Танасійчук А.М., Сіренко С.О., Касько І.А. Сун 2021-02-01 9
26593 Маркетинговий аналіз ринку олійного насіння та плодових маслин Танасійчук А.М., Дячук М. В., Ваколюк А. І. Сун 2021-02-01 6
26591 Вивчення попиту на мінеральну воду Танасійчук А.М., Габрид А.І. Сун 2021-02-01 5
26590 Scientific-methodical approaches to the application of international marketing research in the process of marketing management activity of enterprises in international markets Tanasiichuk A.M., Hromova O., Shevchuk A. М(з 2021-02-01 9
26589 Маркетинг взаємовідносин як важливий елемент конкурентної маркетингової стратегії Головчук Ю.О., Дибчук Л.В. Сун 2021-02-01 4
26588 Формування стратегії просування бренду засобами цифрового маркетингу Танасійчук А.М., Сіренко С.О., Пневський В.В. Сун 2021-02-01 7
26587 Маркетингові дослідження ринку корейської косметики в Україні Танасійчук А.М., Шуневич В.А. Сун 2021-02-01 6
26586 Особливості формування сучасного ринку мінеральної води Танасійчук А.М., Середницька Л.П., Габрид А.І. Сун 2021-02-01 5
26585 Structural set of the concept of marketing management of the international activity of the enterprise Tanasiichuk A.M., Sirenko S. Shapovalova Y. М(з 2021-02-01 5
26584 Партнерські відносини як об’єкт стратегічного планування в бізнес-мережах Головчук Ю.О., Стадник В.В. Тд 2021-02-01 6
26583 Соціальна реклама як маніпулятивний інструмент психологічного впливу Головчук Ю.О. Тд 2021-02-01 13
26582 Теоретико-методичні засади впровадження зеленого маркетингу в умовах екологічних викликів Головчук Ю.О., Пчелянська Г.О. М(в 2021-02-01 5
26581 Особливості застосування інноваційних концепцій розвитку у формуванні ефективної маркетингової стратегії. Головчук Ю.О. Тд 2021-02-01 6