ID |
TITLE |
AUTHOR (s) |
TYPE |
YEAR |
RANK |
26725 |
Управління рекламною діяльністю підприємства (за матеріалами Приватного підприємства «ЄВГАСВІТ», м. Херсон) |
Качалкова К.О. |
Дрп |
2021-02-09 |
13 |
26724 |
Маркетингова концепція діяльності підприємства в сучасних умовах (за матеріалами Товариства з обмеженою відповідальністю «БОН ВОЯЖ ПЛЮС», м. Вінниця) |
Уварова Ю.С. |
Дрп |
2021-02-09 |
7 |
26617 |
Прямий маркетинг: для всіх галузей знань та спеціальностей |
Головчук Ю.О. |
Окл |
2021-02-03 |
12 |
26602 |
As prerequisite program marketing international business diversification of agricultural enterprises of ukraine |
Kovinko O M (Танасійчук А.М.) |
СWeof |
2021-02-02 |
5 |
26601 |
Маркетинг |
Танасійчук А.М., Поліщук І.І., Громова О.Є., Бондаренко В.М., Гевчук А.В., Поліщук Н.В. |
Нп |
2021-02-02 |
54 |
26600 |
Імплементація стратегії диверсифікації в маркетингових планах підприємств |
Танасійчук А.М., Дерещук В.В., Кудинська О.С. |
Сун |
2021-02-02 |
7 |
26595 |
Світовий досвід розвитку екологічно чистої упаковки товарів |
Середницька Л.П. Мельник Ю.В. |
Сун |
2021-02-01 |
4 |
26594 |
Маркетингове дослідження ринку книг |
Танасійчук А.М., Сіренко С.О., Касько І.А. |
Сун |
2021-02-01 |
9 |
26593 |
Маркетинговий аналіз ринку олійного насіння та плодових маслин |
Танасійчук А.М., Дячук М. В., Ваколюк А. І. |
Сун |
2021-02-01 |
6 |
26591 |
Вивчення попиту на мінеральну воду |
Танасійчук А.М., Габрид А.І. |
Сун |
2021-02-01 |
5 |
26590 |
Scientific-methodical approaches to the application of international marketing research in the process of marketing management activity of enterprises in international markets |
Tanasiichuk A.M., Hromova O., Shevchuk A. |
М(з |
2021-02-01 |
9 |
26589 |
Маркетинг взаємовідносин як важливий елемент конкурентної маркетингової стратегії |
Головчук Ю.О., Дибчук Л.В. |
Сун |
2021-02-01 |
4 |
26588 |
Формування стратегії просування бренду засобами цифрового маркетингу |
Танасійчук А.М., Сіренко С.О., Пневський В.В. |
Сун |
2021-02-01 |
7 |
26587 |
Маркетингові дослідження ринку корейської косметики в Україні |
Танасійчук А.М., Шуневич В.А. |
Сун |
2021-02-01 |
6 |
26586 |
Особливості формування сучасного ринку мінеральної води |
Танасійчук А.М., Середницька Л.П., Габрид А.І. |
Сун |
2021-02-01 |
5 |
26585 |
Structural set of the concept of marketing management of the international activity of the enterprise |
Tanasiichuk A.M., Sirenko S. Shapovalova Y. |
М(з |
2021-02-01 |
5 |
26584 |
Партнерські відносини як об’єкт стратегічного планування в бізнес-мережах |
Головчук Ю.О., Стадник В.В. |
Тд |
2021-02-01 |
6 |
26583 |
Соціальна реклама як маніпулятивний інструмент психологічного впливу |
Головчук Ю.О. |
Тд |
2021-02-01 |
13 |
26582 |
Теоретико-методичні засади впровадження зеленого маркетингу в умовах екологічних викликів |
Головчук Ю.О., Пчелянська Г.О. |
М(в |
2021-02-01 |
5 |
26581 |
Особливості застосування інноваційних концепцій розвитку у формуванні ефективної маркетингової стратегії. |
Головчук Ю.О. |
Тд |
2021-02-01 |
6 |