The Repository of VTEI
Кафедра маркетингу та реклами
ID TITLE AUTHOR (s) TYPE YEAR RANK
27071 Стратегічні напрями маркетингової діяльності бізнесу в умовах транспарентності середовища Пчелянська Г.О., Головчук Ю.О., Дибчук Л.В. Сун 2021-04-07 17
27022 Маркетингові дослідження ринку приладдя для малювання Танасійчук А.М., Гуцало О.М. Сун 2021-03-23 26
26873 Ціноутворення логістичних послуг Пчелянська Г.О., Стефаненко К.І. Сун 2021-03-05 27
26725 Управління рекламною діяльністю підприємства (за матеріалами Приватного підприємства «ЄВГАСВІТ», м. Херсон) Качалкова К.О. Дрп 2021-02-09 33
26724 Маркетингова концепція діяльності підприємства в сучасних умовах (за матеріалами Товариства з обмеженою відповідальністю «БОН ВОЯЖ ПЛЮС», м. Вінниця) Уварова Ю.С. Дрп 2021-02-09 28
26617 Прямий маркетинг: для всіх галузей знань та спеціальностей Головчук Ю.О. Окл 2021-02-03 374
26602 As prerequisite program marketing international business diversification of agricultural enterprises of ukraine Kovinko O M (Танасійчук А.М.) СWeof 2021-02-02 27
26601 Маркетинг Танасійчук А.М., Поліщук І.І., Громова О.Є., Бондаренко В.М., Гевчук А.В., Поліщук Н.В. Нп 2021-02-02 2607
26600 Імплементація стратегії диверсифікації в маркетингових планах підприємств Танасійчук А.М., Дерещук В.В., Кудинська О.С. Сун 2021-02-02 35
26595 Світовий досвід розвитку екологічно чистої упаковки товарів Середницька Л.П. Мельник Ю.В. Сун 2021-02-01 21
26594 Маркетингове дослідження ринку книг Танасійчук А.М., Сіренко С.О., Касько І.А. Сун 2021-02-01 37
26593 Маркетинговий аналіз ринку олійного насіння та плодових маслин Танасійчук А.М., Дячук М. В., Ваколюк А. І. Сун 2021-02-01 26
26591 Вивчення попиту на мінеральну воду Танасійчук А.М., Габрид А.І. Сун 2021-02-01 36
26590 Scientific-methodical approaches to the application of international marketing research in the process of marketing management activity of enterprises in international markets Tanasiichuk A.M., Hromova O., Shevchuk A. М(з 2021-02-01 27
26589 Маркетинг взаємовідносин як важливий елемент конкурентної маркетингової стратегії Головчук Ю.О., Дибчук Л.В. Сун 2021-02-01 85
26588 Формування стратегії просування бренду засобами цифрового маркетингу Танасійчук А.М., Сіренко С.О., Пневський В.В. Сун 2021-02-01 33
26587 Маркетингові дослідження ринку корейської косметики в Україні Танасійчук А.М., Шуневич В.А. Сун 2021-02-01 43
26586 Особливості формування сучасного ринку мінеральної води Танасійчук А.М., Середницька Л.П., Габрид А.І. Сун 2021-02-01 75
26585 Structural set of the concept of marketing management of the international activity of the enterprise Tanasiichuk A.M., Sirenko S. Shapovalova Y. М(з 2021-02-01 40
26584 Партнерські відносини як об’єкт стратегічного планування в бізнес-мережах Головчук Ю.О., Стадник В.В. Тд 2021-02-01 30