ID |
TITLE |
AUTHOR (s) |
TYPE |
YEAR |
RANK |
31152 |
Управління ланцюгами поставок = Supply chain management |
Громова О. |
Мр |
2025-01-30 |
0 |
31131 |
Analysis of Methodological Approaches Towards Assessing Conditions of International Commodity Markets Convergence |
Tanasiichuk A., Hromova O., Yaremenko O., Kovalchuk S., Sirenko S. |
СWeof |
2025-01-29 |
91 |
31130 |
Influence of Structural Processes in the Economy of Ukraine on Marketing and Logistical Processes of Domestic Enterprises |
Tanasiichuk A., Kovalchuk S., Otlyvanska G., Andrushkevych Z., Sokoliuk K. |
СWeof |
2025-01-29 |
97 |
31129 |
Innovative Methods of Assessing the Efficiency of Internet Communications of Enterprises |
Tanasiichuk A., Kovalchuk S., Sokoliuk K., Sokoliuk S., Liubokhynets L., Sirenko S. |
СWeof |
2025-01-29 |
110 |
31089 |
Рекламний та ПР-менеджмент = Аdvertising and PR-management |
Танасійчук А. М. |
Рп |
2025-01-29 |
0 |
31087 |
Бренд-менеджмент та діджитал-комунікації = Brand-management and digital communication |
Танасійчук А. М. |
Рп |
2025-01-29 |
0 |
31086 |
Бренд-менеджмент та діджитал-комунікації = Brand-management and digital communication |
Танасійчук А. М. |
Мр |
2025-01-29 |
0 |
31085 |
Рекламний та ПР-менеджмент = Аdvertising and PR-management |
Танасійчук А. М. |
Здп |
2025-01-29 |
0 |
31078 |
Рекламний та ПР-менеджмент = Аdvertising and PR-management |
Танасійчук А. М. |
Мр |
2025-01-29 |
0 |
31073 |
International Marketing Strategies for Sustainable Development of Enterprises |
Tanasiichuk A., Kovalchuk S., Nepochatenko O., Froter O., Kovtun E., Abdullaieva A. |
СWeof |
2025-01-29 |
149 |
31070 |
Розробка комунікацій бренду в цифровому середовищі = Development of brand communications in the digital environment |
Танасійчук А. М. |
Сун |
2025-01-29 |
92 |
31065 |
Sustainable Development Strategy of Enterprises in International Markets: Opportunities and Challenges |
Tanasiichuk A., Tyukhtenko N., Zaburmekha Y., Sokoliuk S., Prokopchuk O., Krupskyi A., Tsurkanov M. |
СWeof |
2025-01-29 |
134 |
31061 |
Strategies for Sustainable Development of Companies in International Markets in the context of Digitalization |
Tanasiichuk A., Mykhailyshyn L., Fedoryshyna L., Lagodiienko V., Ruda T., Polyova N., Yurchenko O. |
СWeof |
2025-01-29 |
98 |
30794 |
Модель компетентностей сучасних логістів та її складові |
Довгань Ю. В. |
Сун |
2025-01-17 |
84 |
30793 |
Європейський досвід маркетингу сталого розвитку |
Довгань Ю. В. |
Тд |
2025-01-17 |
99 |
30792 |
Проєктний підхід в маркетинговому менеджменті |
Довгань Ю. В., Олійник М. В. |
Тд |
2025-01-17 |
114 |
30768 |
Effective marketing as the basis of the competitiveness of enterprises = Ефективний маркетинг як основа конкурентоздатності підприємств |
Hromova O. Ye., Serednytska L. Р., Krupskyi A. S. |
Суз |
2025-01-16 |
70 |
30673 |
Управління розвитком бренду в соціальних мережах |
Танасійчук А., Громова О., Крупський А. |
Сун |
2025-01-15 |
92 |
30630 |
Застосування інструментів цифрового маркетингу в діяльності підприємства (за матеріалами Товариства з обмеженою відповідальністю «СІЛЬПО-ФУД», м. Київ) |
Турченюк Д. |
Крп |
2025-01-15 |
97 |
30629 |
Удосконалення логістичної діяльності підприємства (за матеріалами Товариства з обмеженою відповідальністю «Нива органік», смт. Сутиски, Вінницька область) |
Ткаченко О. |
Крп |
2025-01-15 |
263 |