The Repository of VTEI
id: 26386
Title: Маркетингові дослідження як основа розробки маркетингової стратегії підприємства
Authors: Головчук Ю.О., Пчелянська Г.О., Середницька Л.П.
Keywords: маркетингові дослідження, ефективність, конкурентоспроможність, маркетингова стратегія
Date of publication: 2021-01-20 13:14:35
Last changes: 2021-01-20 13:14:35
Year of publication: 2020
Summary: У статті розглянуто сутність та класифікацію маркетингових досліджень, які зумовлюють подальшу ефективність роботи підприємств. Підкреслено важливість проведення маркетингового дослідження при формуванні маркетингової стратегії підприємства. Визначено, що від рівня ефективності маркетингової стратегії залежить прибутковість підприємства. Насамперед, маркетингова стратегія формується для створення конкурентних переваг на ринку. Саме маркетингові дослідження відіграють важливу роль при виявлені факторів, що загрожують підприємству. Але для максимально об’єктивної оцінки результатів дослідження потрібно провести якісний збір та аналіз інформації, а також визначити правильну мету і методи збору інформації. Саме це забезпечить достовірність та повноту інформацію і дозволить правильно прийняти рішення в тому чи іншому питані. Проведення маркетингового дослідження може забезпечити: отримання переваги над конкурентами, зниження фінансового ризику, визначення ставлення покупців до товару підприємства, спостереження за змінами на ринку та реагування на них, координацію ринкової і товарної стратегій, надання оцінки власній підприємницькій діяльності тощо. Зроблено висновки щодо впливу використання маркетингових досліджень з позиції сучасного стану українського ринку та отримання прибутку як результату господарської діяльності підприємств.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=26386
Publication type: Стаття у закордонних наукових виданнях
Publication: Scientific Letters of Academic Society of Michal Baludansky. 2020. Vol. 8, № 3. Р. 72-74
In the collections: Статті/ Видання інших установ/
Published by: Адміністратор
File : 26386.pdf Size : 2748323 byte Format : Adobe PDF Access : For all

Enlarge