The Repository of VTEI
id: 26495
Title: Розвиток концепції споживчої лояльності у сучасному маркетингу (за матеріалами Товариства з обмеженою відповідальністю «ЗЕРНОСВІТ», с.Стадниця, Вінницький район, Вінницька область)
Authors: Закревська Т.О.
Keywords: споживач, споживча лояльність, комплекс маркетингу, рівень споживчої лояльності, середній чек
Date of publication: 2021-01-26 09:44:24
Last changes: 2021-01-26 09:44:24
Year of publication: 2020
Summary: Метою дослідження є розкриття теоретичних та практичних аспектів формування та підтримання лояльності споживачів, за якими визначаються узагальнені критерії вибору програми лояльності для досліджуваного підприємства. Об’єкт дослідження – розвиток концепції споживчої лояльності у сучасному маркетингу. Предметом дослідження є покращення споживчої лояльності на ТОВ «Зерносвіт».
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=26495
Publication type: Кваліфікаційна робота, проєкт
Publication: : кваліфікаційна робота. Вінниця : ВТЕІ КНТЕУ. 2020. 53 с.
In the collections: 2020/ Кваліфікаційні роботи, проєкти/ ВТЕІ/
Published by: Адміністратор
File : 26495.pdf Size : 138846 byte Format : Adobe PDF Access : For all

Enlarge