id: | 25563 |
---|---|
Title: | Іншомовна компетентність як складова професійної комунікації у підготовці фахівців технічних спеціальностей |
Authors: | Тимкова В.А., Лебедєва Н.А. |
Keywords: | професійна комунікація, технологія, організація, навчальний процес, іншомовна компетентність |
Date of publication: | 2020-12-11 09:48:46 |
Last changes: | 2020-12-11 09:48:46 |
Year of publication: | 2018 |
Summary: | У статті розглянуто особливості формування іншомовної компетентності у майбутніх фахівців технічних спеціальностей у контексті професійної комунікації. Сучасні вимоги до володіння фахівцем іноземною мовою потребує вдосконалення системи іншомовної підготовки: розробки нових методів і форм навчання, пошуку технологій організації навчального процесу, що відповідають сучасним вимогам. Значущим, у контексті нашого дослідження, є процес навчання з використанням таких технологій, що допомагають змінити характер ролей викладача та студента, які стають рівновідповідальними за кінцевий результат освіти. Для цього в навчальний процес вводять елементи науково-дослідницької роботи, та підкріплюють спрямуванням викладачем самостійної роботи студентів. Володіючи великим освітнім потенціалом, навчальний предмет «Іноземна мова» у вищій школі, окрім вирішення завдань розвитку особистості, є ресурсом систематичного поповнення професійних знань, формування і розвитку комунікативних умінь та навичок. Потреба у використанні компетентнісного підходу також викликана уточненням мети і результату підготовки в технічному вузі як умови підвищення якості професійного навчання. Іноземна мова є обов`язковою дисципліною освітньої програми та повинна реалізовуватися із застосуванням як традиційних, так і інформаційних технологій освітнього процесу. Необхідність цілісного дослідження системи навчання іншомовного професійного спілкування в технічному ЗВО вимагає принципово іншого підходу – комунікативного. Фундаментальне значення дослідження системи навчання іншомовного професійного спілкування в технічному ЗВО дозволяє поглибити розуміння основ навчання іншомовного спілкування загалом та професійного безпосередньо. Прикладне значення дослідження полягає в використанні при підготовці курсів з теорії та практики іншомовного професійного спілкування, методології та методики її вивчення, спецкурсів з підготовки професійних перекладачів, а також у професійній діяльності майбутнього випускника технічного ЗВО, що пов’язана з міжнародною практикою або стажуванням. |
URI: | http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=25563 |
Publication type: | Стаття у наукових фахових виданнях України |
Publication: | Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету ім. М. Коцюбинського. 2018. Вип. 56. С. 148-153 |
In the collections: | Статті/ Видання інших установ/ |
Published by: | Адміністратор |
File : 25563.pdf Size : 425579 byte Format : Adobe PDF Access : For all | |
|