The Repository of VTEI
id: 28236
Title: Маркетингові технології у бренд-менеджменті підприємства (за матеріалами Товариства з обмеженою відповідальністю «ГТДС ГРУП», м.- Вінниця)
Authors: Касьяненко А.С.
Keywords: бренд, бренд-менеджмент, маркетингові технології
Date of publication: 2023-02-17 12:02:49
Last changes: 2023-02-17 12:02:49
Year of publication: 2020
Summary: Метою дослідження є розвиток теоретичних та науково-практичних положень щодо розробки та реалізації маркетингових технологій у бренд-менеджменті підприємства. Відповідно до поставленої мети були визначені такі завдання: аналіз теоретичних аспектів сучасних маркетингових технологій; вивчення особливостей застосування маркетингових технологій у брендингу; провести аналіз розвитку брендингу підприємства і з’ясувати тенденції та умови впровадження бренд-орієнтованого управління в його діяльність; удосконалити науково-методичні підходи до формування бренду підприємства, дослідити роль маркетингових технологій у його формуванні; удосконалити науково-методичні підходи до створення маркетингових бренд-орієнтованих технологій підприємства; запропонувати науково-методичний підхід до оцінювання бренд-орієнтованих маркетингових технологій підприємства. Об’єктом дослідження є процеси застосування маркетингових технологій для формування бренд-орієнтованої системи управління підприємств. Предметом дослідження є теоретичні, науково-методичні та практичні засади становлення й розвитку маркетингових технологій при управлінні брендом підприємств.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=28236
Publication type: Кваліфікаційна робота, проєкт
Publication: : кваліфікаційна робота. Вінниця : ВТЕІ КНТЕУ. 2020
In the collections: 2020/ Кваліфікаційні роботи, проєкти/ ВТЕІ/
Published by: Адміністратор
File : 28236.pdf Size : 63197 byte Format : Adobe PDF Access : For all

Enlarge